Da li je industrija igračaka upala u zamku tehnologije i potpuno izgubila kompas, zaboravivši za koga se zapravo prave igračke, pita se američki magazin Forbs. Pomak ka interaktivnim igračkama potpuno je zanemario važnost kreativnosti i mašte za mališane. Poslednji primer je Gugl, sa svojim medvedićem povezanim sa internetom koji sadrži…
Pomak ka interaktivnim igračkama potpuno je zanemario važnost kreativnosti i mašte za mališane. Poslednji primer je Gugl, sa svojim medvedićem povezanim sa internetom koji sadrži kompjuter, kameru i brojne senzore – prilično jeziv proizvod koji motri na decu i koji, kako kritičari primećuju, ignoriše osnovne aspekte igre.
Slični članci koji vas mogu zanimati:
Najnoviji tekstovi iz kategorije: IGRAČKARIJE
Može i bez telefona! Igračke koje drže pažnju čak i na dugim putovanjima
Previše se, tokom raznih situacija koje predviđaju čekanje, oslanjamo na telefone kao animatore dece. Znamo da to loše utiče na njih a opet nekako budu najlakše rešenje. Hajde da pokušamo...
Provedite praznike igrajući se sa decom jer to je za njih najvažnije!
Dani porodične radosti, druženja i zajedništva su ono što simbolizuje praznična okupljanja. Nastupajući period obiluje praznicima i verovanjima koji u svojoj simbolici imaju za cilj da se porodične vrednosti istaknu...
Klikeri, lastiš, žmurke, ledeni čika: Dečije igre koje su danas potpuno zaboravljene
Luka je tinejdžer i voli da igra Soni i igrice na telefonu. Za razliku od Luke, njegov tata 42-godišnji Slobodan Pavelkić i dalje zna šta su naftaši, mesečari, porculanci, mermerci,...
Britansko istraživanje: Dete za mesec izgubi interesovanje za novu igračku
Istraživanje koje je sprovela fondacija The British Heart otkrilo je koliko vremena treba deci da im potpuno dosadi nova igračka. Fondacija The British Heart je obavila anketu u Velikoj Britaniji,...
Znaju oni savršeno šta rade!
Prave ih prema onima koji kupuju!
Baš njih briga za “želje” deteta, važna je prodaja. Zar to nije svima jasno?