Monodrama koju igra Jezdić do sada je već postala kultna, a za nju se uvek traži karta više. Ipak, neki koji su do svoje karte uspeli da dođu – ne cene dovoljno mesto na kom su se našli. Upotreba mobilnih telefona u publici dok predstava traje nije pojava od juče, ali se na ovoj predstavi desio jedan od onih presedana kada je zaista vreme da se kaže – dosta.
Naime, nekoliko ljudi je u publici koristilo telefone tokom predstave – kako bi se slikali, verovatno proverili poruke, društvene mreže, ali je jedna žena telefon tokom predstave koristila za polusatni razgovor. Glumac je to primetio i sačekao kraj kako bi, tokom aplauza, skrenuo pažnju svima na ovakvo ponašanje.
Snimak obraćanja glumca nakon predstave pojavio se na društvenim mrežama, gde je Jezdić dobio apsolutnu podršku kako od kolega, tako i od ostalih korisnika.
„Zvezdara teatar: “Sinoć je nekoliko ljudi u publici koristilo svoje mobilne telefone za fotografisanje, dopisivanje, pa čak i polusatni razgovor!
Na kraju predstave glumac Nenad Jezdić se obratio publici rečima:
„Kad se trudiš da igrom demantuješ pisca koji je rekao ‘da je Gospod hteo ovakvu sudbinu bi dodelio narodu nekom čitljivijem, pismenijem, narodu nekom manje zaboravnom nego što smo mi Srbi…’ Pazite sada koliki je naš zaborav kada mi dođemo u pozorište i telefoniramo pola sata bez prestanka dok slušamo o spostvenom zaboravu…“
Isključite telefone u pozorištu!
Vreme koje ste odvojili za predstavu nije vreme za telefoniranje. Ometate glumce koji igraju predstavu, kao i publiku koja poštuje pozorišni čin. U pozorištu je dozvoljeno da budete OFLAJN (koristite to pravo).
I pomislite – šta poručujete sagovorniku kojem ste se javili na telefon tokom predstave?!”
Zvezdara teatar: “Sinoć je nekoliko ljudi u publici koristilo svoje mobilne telefone za fotografisanje, dopisivanje, pa čak i polusatni razgovor!
Na kraju predstave glumac Nenad Jezdić se obratio publici rečima:„Kad se trudiš da igrom demantuješ pisca koji je rekao ‘da je… pic.twitter.com/1UgaGt4gRS
— Peđa Vučetić (@Pedjijatar) March 15, 2024
Podrška je stigla i od kolega, pa je glumac Milan Marić na sledeći način prokomentarisao dešavanje sa predstave:
„Jezda ovde igra monodramu od dva sata i jedini partner mu je publika. Teško je održati pozorišnu iluziju i sa ansamblom ukoliko je neko konstantno telefonom “razbija”, a kamoli sam.
Pride, ne ometate samo nas na sceni, ometate publiku, koju izbacujete iz predstave na taj način.“
Jezda ovde igra monodramu od dva sata i jedini partner mu je publika. Teško je održati pozorišnu iluziju i sa ansamblom ukoliko je neko konstantno telefonom “razbija”, a kamoli sam.
Pride, ne ometate samo nas na sceni, ometate publiku, koju izbacujete iz predstave na taj način. https://t.co/bsKg3Q1lvl— Milan Maric (@eugensmesni) March 16, 2024
I tvrdim vam da većina glumaca neće reagovati na jedno ili dva zvona u publici(to je, nažalost, već postala praksa) jer može svima da se desi. Problem je što su ljudi počeli da se javljaju na pozive tokom predstave i to je onda stvarno situacija koja je u najmanju ruku – čudna.
I tvrdim vam da većina glumaca neće reagovati na jedno ili dva zvona u publici(to je, nažalost, već postala praksa) jer može svima da se desi. Problem je što su ljudi počeli da se javljaju na pozive tokom predstave i to je onda stvarno situacija koja je u najmanju ruku – čudna.
— Milan Maric (@eugensmesni) March 16, 2024
Zato – razmislite kako se ponašate i kako vaše ponašanje utiče na okolinu. Pozorišni i svaki drugi bonton nije tu samo zbog vas, već i zbog drugih na koje utiče da li ga poštujete ili ne.
Izvor: Detinjarije.com/Kurir.stil.rs