U pitanju je krajnje inovativan film koji za temu ima sazrevanje sa krajnje neobičnom pozadinskom pričom. Film Ričarda Lanklatera „Boyhood“ sada je dospeo na elitnu listu filmova koji su dobili savršenu ocenu kritičara, piše Indipendent. „Boyhood“ je privukao savršen skor koji iznosi 100 na sajtu „Metacritic“. U pitanju je sajt…
„Boyhood“ je privukao savršen skor koji iznosi 100 na sajtu „Metacritic“. U pitanju je sajt koji sakuplja kritike filmova, televizijskih serija, muzike i igrica nekih od vodećih svetskih kritičara.
Film, predstavljen prošlog meseca, privukao je najviše ocene kritičara. Lanklater, autor ostvarenja „Before sunrise“, ovaj projekat započeo je 2002. godine kada je njegov nepoznati glavni glumac Elar Koltrejn, koji tumači lik Mejsona, imao 7 godina. Snimanje je nastavljeno u regularnim intervalima sve do kasne 2013.
Ovo ostvarenje prati Mejsonov put u adolescenciju kako dečak bukvalno sazreva na ekranu pred očima publike.
S obzirom na to da je Koltrejn postao krajnje interesantan glumac, film koji traje dva sata i 45 minuta, zaokupio je pažnju, i pozitivne reakcije, kritike.
Džefri Mekneb, kritičar lista „Independent“ koji je filmu dao pet zvezdica, piše da film, u kom se pojavljuju i Patriša Arket i Itan Hok kao roditelji dečaka, poseduje autentičnost koja nija primećena kod drugih filmova sa istom tematikom.
„Ovo je film sa ogromnim emotivnim nabojem. Svi tokom vremena postajemo svesni da vreme prolazi i da Mejsonovo detinjstvo neće biti večno. To je jedan od razloga koji ovaj film čine toliko iskrenim u duhu vremena koje prolazi kroz brojne pripovedačke epizode“, napisao je.
Prihvatanje kritike bilo je skoro univerzalno. Film, snimljen sa budžetom od 4 miliona dolara, dobio je procenat odobravanja od 99 odsto na čuvenom filmskom sajtu „Rotten Tomatoes“, a fanovi su bili razjareni kada je loša kritika pokvarila prosek.
Iako je validnost savršenog skora na sajtu „Metacritic“ upitna, „Boyhood“ se pridružio elitnoj grupi od 10 filmova sa savršenim rejtingom, ali se baza podataka sajta ne širi na istorijska ostvarenja poput „Građanina Kejna“.
Algoritam sajta takođe ne uspeva da detektuje suptilne nijanse unutar kritika, tako da je dodelio pozitivan skor recenzijama koje su zapravo bile fokusirane na mane u naraciji, ritmu i karakterizaciji.
Kenet Turan, kritičar lista „Los Angeles Times“, osetio je potrebu da objasni zašto je rešio da iskorači iz kritičkog koncenzusa i obznani svoje rezervacije u vezi sa filmom.
„Živimo u društvu hiperbola. Ukoliko sve radite kako treba, filmska kritika je usamljeni posao. Međutim, neki filmovi je čine samotnijom od drugih. Fimovi kao što je „Boyhood“ recimo“, napisao je.
Međutim, niko se još nije obogatio od jednog od najvećih filmova svih vremena – „Boyhood“ je na bioskopskim blagajnama ostvario zaradu od 15 miliona dolara.
Izvor: B92
Slični članci koji vas mogu zanimati:
Najnoviji tekstovi iz kategorije: FILM
Pepe Le Tvor postao nepoželjan crtani junak
Kontroverze nisu zaobišle nie film "Svemirski basket 2" ("Space Jam 2"), koji u planu da se emituje 16. jula. Naime, u ovom ostvarenju nećemo gledati čuvenog Pepe Le Tvora, zbog...
Tom i Džeri slave 80. rođendan
Priča o mačku Tomiju i mišu Džeriju koji žive u istoj kući i stalno se nadmudruju, redovno se završavala tako što je Tom ostajao besan, a Džeri je uspevao da...
Čuveni “Hajduk u Beogradu” Gradimira Stojkovića uskoro na filmskom platnu
Junak uz koјеg su odrastale generacije, čuveni Hajduk iz serijala Gradimira Stojkovića, nakon tri i po decenije naći će se i na filmskom platnu. Кomisija Filmskog centra Srbije podržala je...
VELIKO ROĐENDANSKO SLAVLJE BIOSKOPA CINEPLEXX!
Praznik bioskopa Cineplexx uz specijalnu cenu karte od 300 dinara u Beogradu i 200 dinara u Kragujevcu i Nišu Beograd, 30.03.2018 – Kad bioskopi Cineplexx proslavljaju rođendan, gosti najviše dobijaju!...
Nema komentara.