Kalendarom obrazovno-vaspitnog rada za osnovne škole, Ministarstva prosvete predviđeno je da prvo polugodište počne 3. septembra 2018. godine, a završava se u četvrtak, 31. januara 2019. godine.
Nova školska godina za osnovce i srednjoškolce u Srbiji počeće u ponedeljak, 3. septembra.
Đaci u Vojvodini imaće tri raspusta, dok će njihovi vršnjaci u ostalom delu Srbije imati četiri.
Kalendarom obrazovno-vaspitnog rada za osnovne škole, Ministarstva prosvete predviđeno je da prvo polugodište počne 3. septembra 2018. godine, a završava se u četvrtak, 31. januara 2019. godine.
Drugo polugodište počeće u ponedeljak, 18. februara 2019. godine, a završiti u petak, 31. maja za učenike osmog razreda, odnosno u petak, 14. juna za učenike od prvog do sedmog razreda.
U toku školske godine učenici u Srbiji će imati jesenji, zimski, prolećni i letnji raspust, dok je u AP Vojvodina izostavljen jesenji raspust.
Na prvu kratku pauzu – jesenji raspust, učenici će već u novembru, a predviđeno je da traje četiri dana od 9. do 12. novembra.
Zimski raspust za učenike u Vojvodini, prema obrazovno-vaspitnom kalendaru koji donosi Pokrajinski sekretarijat za obrazovanje, počinje 24. decembra, a završava se 14. januara 2019. godine.
Za učenike u ostatku Srbije raspust je podeljen u dva dela. Prvi deo počinje u četvrtak, 3. januara, a završava se u utorak, 8. januara 2019. godine. Za učenike će neradni biti i 1. i 2. januar zbog Nove godine.
Drugi deo zimskog raspusta počinje u petak, 1. februara, a završava se u četvrtak, 14. februara 2019. godine. Na zimski raspust se naslanja i Dan državnosti, te će tako drugo polugodište početi 18. februara.
Prolećni raspust za učenike u Vojvodini počinje od petka, 19. aprila i traje do četvrtka, 2. maja. Za učenike u ostatku Srbije prolećni raspust počinje u utorak, 30. aprila a završava se u petak, 3. maja.
Za učenike od prvog do sedmog razreda, letnji raspust počinje u ponedeljak, 17. juna, i završava se u petak, 30. avgusta.
Učenici osmog razreda polagaće probni završni ispit u petak, 12. aprila i u subotu, 13. aprila, a završni ispit polagaće u ponedeljak, utorak i sredu 17, 18. i 19. juna.
Učenici i zaposleni u školi imaju pravo da ne pohađaju nastavu, odnosno da ne rade: pravoslavci – na prvi dan krsne slave, pripadnici islamske zajednice – na prvi dan Kurbanskog i Ramazanskog bajrama, pripadnici jevrejske zajednice – na prvi dan Jom Kipura.
Za pripadnike verskih zajednica koje obeležavaju verske praznike po Gregorijanskom, odnosno Julijanskom kalendaru neradni je prvi dan Božića, kao i uskršnji praznici, počev od Velikog petka, zaključno sa drugim danom Uskrsa. (Tanjug)
Izvor: Politika
Slični članci koji vas mogu zanimati:
Najnoviji tekstovi iz kategorije: OBRAZOVANJE
Beograd: Počele prijave za 20.000 dinara koje đacima dodeljuje Grad umesto besplatnih udžbenika
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu poslalo je obaveštenje školama u Beogradu sa uputstvima za prikupljanje podataka od roditelja koji su potrebni za prijavu za pomoć koju grad dodeljuje umesto...
Nedelja sećanja i zajedništva – od 7. do 10. maja u svim školama u Srbiji
Na sastanku radne grupe za uspostavljanje memorijalnog centra u znak sećanja na žrtve masovnog ubstva u OŠ "Vladislav Ribnikar" u Beogradu, koja je formirana Odlukom Vlade Republike Srbije, doneta je...
U trogodišnjim srednjim školama i do 95 odsto funkcionalno nepismenih đaka: Alarmantni podaci PISA istraživanja
Učenici trogodišnjih srednjih stručnih škola pokazuju značajno lošije rezultate na PISA testiranju od vršnjaka koji pohađaju gimnazije, pokazuje analiza u upravo objavljenom nacionalnom izveštaju PISA 2022 istraživanja. Alarmantan podatak iz...
Počela prijava za prijemni ispit za specijalizovana odeljenja srednje škole
Počela prijava za prijemni ispit za upis u specijalizovana odeljenja gimnazija, kao i za umetničke srednje škole počela je 15. aprila i trajaće do 22. aprila 2024. godine, do 16 časova....
To sa deljenjem zimskog raspusta na 2 dela je najveća glupost i veliko opterećenje za decu, niti su se odmorili, niti mogu da funkcionišu kad krenu posle prvog dela. Zašto ne bi bio iz jednog dela što su Vojvođani i zadržali…